LEIDENDE GEDACHTE

Gedachte   Met het formuleren van de ‘leidende gedachte’ maken we een goede start. Een helder inzicht, dat duidelijk is verwoord en goed beargumenteerd. Dit is het strategisch vertrekpunt bij alle communicatie. Of het nu gaat om de  positionering, je identiteit of merk, om een presentatie of om een persbericht. Daarin klinkt die leidende gedachte altijd door.

Strategie  Strategisch communicatieadvies is vooral van belang op de momenten die het succes bepalen van organisaties, ondernemers en bestuurders. Bij de start, de groei, de fusie, de verkoop of de doorstart van organisaties. Bij de eerste tot en met de laatste zet van ondernemers. Bij de benoeming van nieuwe en het afscheid van zittende bestuurders. Bij alle momenten die verandering, vernieuwing en vooruitgang markeren.

Regie  De leidende gedachte werken wij uit naar alle communicatie. We voeren de regie over de ontwikkeling, timing en productie van content, communicatieactiviteiten en -middelen. Zo bepaal je de koers, communiceer je daar gemakkelijk over en creëer je draagvlak.

Productie  Wij produceren on- en offline communicatiemiddelen als podcasts, video’s, blogs, brochures, magazines en events.