MOBILITEIT

AMBITIE

Auto’s zijn niet meer wat ze zijn geweest. Dat moeten ze ook niet meer worden. Ze krijgen een heel andere rol in de moderne samenleving. Wij hebben de ambitie aan die transitie bij te dragen. De maatschappij verandert, de gebouwde omgeving verandert, mobiliteit verandert. Strategische communicatie kan die transities versnellen. Daar zoeken wij onze volgende uitdagingen.

Als het aan game changers ligt als Tesl, het Nederlandse Lightyear of vrachtwageninnovator Volta wacht er een nieuwe toekomst, waarin mobiliteit totaal verandert. Van auto’s die meestal stil staan, naar voertuigen die continu in gebruik zijn. Van rijdende CO2 fabrieken naar mobiele opslagpunten voor elektriciteit. Van auto’s met stuurwielen naar automatische vervoerssystemen. Zo kun je altijd overal naartoe, in een groene wereld, waar je de vogels hoort fluiten. 

Een aanlokkelijk perspectief? Ja, fantastisch! Rainmaker wil ook professioneel deel uitmaken van die toekomst. Wij zetten stappen in de goede richting. Eerder introduceerden we op de RAI de schonere benzine van Total, organiseerden de wedstrijd Flexible High Way met de Carver en gaven vorm aan de visie van een fabrikant van automatisch gestuurde voertuigen. 

Strategische communicatie voor nieuwe spelers in mobiliteit. Dat is onze ambitie. Mobiliteit, smart cities, data; het grijpt in elkaar en wij willen daarbij zijn. We begrijpen techniek en weten wat voor mensen kan betekenen.

Rainmaker wil verantwoordelijk worden voor de strategische communicatie van nieuwe spelers in mobiliteit. Van leidende gedachte, tot regie over de communicatie.